BroFist від Parimatch

4 читачів онлайн
1
43

Провідний букмекер України в світі кіберспорту компанія Parimatch запускає нову рекламну кампанію. Її мета – підвищити впізнаваність і популярність кіберспорту в Україні, а також об’єднати аудиторію, яка тільки тут вже налічує понад два мільйони людей. Ця кількість буде тільки зростати, адже нещодавно кіберспорт був визнаний офіційним видом спорту в Україні.

Кіберспорт отримав величезний поштовх до розвитку у зв’язку з пандемією коронавірусу. Тоді як спортивні змагання, включаючи Євро-2020 і Олімпіаду, були скасовані, трансляції кіберспортивних баталій продовжили збирати величезну кількість глядачів.

Фанати не могли не помітити, що після кожної успішної дії в грі тіммейти віддають один одному кулаки на знак підтримки бойового духу команди. І щоб показати, як саме це відбувається, Parimatch запускає новий крутий ролик.

У ньому показується, як кулак подорожує по особливому світу, невід’ємною частиною якого є кіберспорт, і де кожна людина може бути кіберспортсменом. Турніри вже збирають армії фанатів як перед дисплеями гаджетів, так і на стадіонах. Тут вони можуть підтримати своїх кумирів як кулаком, так і ставкою. Фанати кіберспорту помітять на відео і справжніх легенд кіберспорту, наприклад, Зевса, амбасадора компанії Parimatch і чемпіона світу у двох версіях Counter-Strike. Ролик показує, що за кіберспортом майбутнє, де молодь вже почувається як удома.

 

Завантажити більше пов'язаних статей
Завантажити більше в Без рубрики
Закриті коментарі

Перевірте також

500 000 грн отримали вчителі-новатори на свої проєкти від Parimatch Foundation 

Конкурс проводився у два тури, розпочавшись збором заявок з 25 жовтня та закінчившись огол…