BroFist від Parimatch

Провідний букмекер України в світі кіберспорту компанія Parimatch запускає нову рекламну кампанію. Її мета – підвищити впізнаваність і популярність кіберспорту в Україні, а також об’єднати аудиторію, яка тільки тут вже налічує понад два мільйони людей. Ця кількість буде тільки зростати, адже нещодавно кіберспорт був визнаний офіційним видом спорту в Україні.

Кіберспорт отримав величезний поштовх до розвитку у зв’язку з пандемією коронавірусу. Тоді як спортивні змагання, включаючи Євро-2020 і Олімпіаду, були скасовані, трансляції кіберспортивних баталій продовжили збирати величезну кількість глядачів.

Фанати не могли не помітити, що після кожної успішної дії в грі тіммейти віддають один одному кулаки на знак підтримки бойового духу команди. І щоб показати, як саме це відбувається, Parimatch запускає новий крутий ролик.

У ньому показується, як кулак подорожує по особливому світу, невід’ємною частиною якого є кіберспорт, і де кожна людина може бути кіберспортсменом. Турніри вже збирають армії фанатів як перед дисплеями гаджетів, так і на стадіонах. Тут вони можуть підтримати своїх кумирів як кулаком, так і ставкою. Фанати кіберспорту помітять на відео і справжніх легенд кіберспорту, наприклад, Зевса, амбасадора компанії Parimatch і чемпіона світу у двох версіях Counter-Strike. Ролик показує, що за кіберспортом майбутнє, де молодь вже почувається як удома.

 

Повідомте нам, якщо ви помітили проблему
ПОВІДОМИТИ ПРО ПРОБЛЕМУ

Дякуємо! Ваше повідомлення було відправлено.

Вибачте, виникла помилка сервера!

Читайте також