Домашня сторінка ПРОГНОЗИ UFC і Parimatch продовжили співпрацю до 2021 року

UFC і Parimatch продовжили співпрацю до 2021 року

10 читачів онлайн
0
69

Міжнародний холдинг Parimatch і UFC продовжили угоду про співпрацю до кінця 2021 року. Таким чином, Parimatch і далі буде представлений офіційним партнером Ultimate Fighting Championship.

Сторони вже продемонстрували продуктивну співпрацю, бренд Parimatch був присутній в октагоні (восьмикутнику) на 15 івентах. Ця підтримка збережеться на майбутніх заходах, в тому числі на найочікуваніших боях року. UFC – це справжні бійці, як на ринзі, так і в житті. І саме це об’єднує топ-промоушн з компанією Parimatch.

Співпрацю брендів також відчувають на собі вболівальники. Вони отримують якісний контент, дізнаються останні новини з життя бійців і свіжу інформацію про майбутні серії боїв. Також ближче до фанатів стають справжні зірки UFC. У тому числі й найяскравіший приклад успіху в ММА Конор Макгрегор.

Саме Макгрегор змінив обличчя сучасних змішаних єдиноборств, зробивши цей вид спорту ще більш яскравим і привабливим. Популярність UFC помітна і в тих країнах, де промоушн поки ще не проводив свої серії боїв. Це відзначає і сам Макгрегор. Завдяки Parimatch відомий ірландець відвідав минулого року Україну. Він розповів журналістам про свої плани в ММА і провів тренування з дітьми, тим самим зарядивши їх ще більшим бажанням займатися спортом. Макгрегор зазначив, що за той час, який він пробув в Києві, побачив безліч бордів зі своїм зображенням. Конор заявив, що це його сильно мотивує.

Це партнерство відкрило нові можливості як для нас, так і для UFC. Популярність змішаних єдиноборств зростає і нам приємно, що ми активно беремо участь в цьому процесі. Особливо нам приносить задоволення, що ми відкриваємо світ ММА, для нових країн. Нова угода про співпрацю доводить, що ми рухаємося в правильному напрямку і в майбутньому зможемо реалізувати ще безліч цікавих проектів, які будуть цікаві, в першу чергу, всім шанувальникам ММА, – зазначив СЕО Parimatch Сергій Портнов.

Сьогодні змішані єдиноборства також є зразком того, як необхідно вести маркетингову діяльність. Величезні доходи UFC приносять продаж платних трансляцій боїв, товари, пов’язані з ММА,  які розкуповуються фанатами. А ЗМІ охоче висвітлюють події, пов’язані з турнірами. Неймовірною популярністю користуються і бійці, їм часто пропонують солідні спонсорські контракти, а також вони розвивають власний бізнес за межами октагону.

Завантажити більше пов'язаних статей
Завантажити більше в ПРОГНОЗИ
Закриті коментарі

Перевірте також

Експерт Паріматч Олександр Шовковський: З пари Лейпциг – Атлетико далі пройдуть іспанці

Ліга Чемпіонів дісталася стадії чвертьфіналу …