За кого вболівають українці на Євро, окрім нашої національної команди

11 червня стартував чемпіонат Європи, третій поспіль для збірної України. Кого, крім нашої команди, підтримують українці? Parimatch провів власне опитування у соцмережах та з’ясував, за кого вболівають українські фанати крім нашої збірної.

У топ-3 увійшли команди Англії (17%), Франції (16%) та Німеччини (14%)

Чинні чемпіони Європи, португальці, ділять з Бельгією та Іспанією четверту сходинку (по 11%). Але якщо розділити вболівальників за віковими категоріями, то цифри вийдуть дещо інші. Наприклад, фанати до 35 років в основному віддають перевагу Франції та Англії (по 18%), а ті, хто старше 35 років, підтримують ту ж Англію (17%) і Німеччину (16%).

Цікаво, що вболівальники Динамо та Шахтаря більше за все симпатизують збірній Англії. Аргумент залізний – гучні трансфери з УПЛ до АПЛ. Шахтар виховав під англійський чемпіонат Фернандіньо, Вілліана, Генріха Мхітаряна, Фреда та Олександра Зінченка, а Динамо – Андрія Шевченка, Андрія Ярмоленка і Сергія Реброва.

У випадках з Англією, Німеччиною, Бельгією, Францією та Іспанією більшість вболівальників сказали, що підтримують ці команди як потенційних переможців Євро. А ось за Португалію вболівають через те, що там грає Роналду. Для українців Кріштіану взагалі є найпопулярнішим гравцем на Євро. На другому місці йде Руслан Маліновський, який суттєво випереджає Олександра Зінченка.

І, що важливо, 81% фанатів відповів, що намагатимуться дивитися всі матчі Євро і тільки 19% налаштовані лише на трансляції матчів збірної України

Найчастіше українці дивляться футбол вдома на самоті – 47% (перевага групи 45+)

27% наших вболівальників розділяють гру мільйонів серед своєї родини. У затишній компанії друзів із смачними снеками – 19%. Такі заходи досить часто прикрашає фанатська футбольна атрибутика, що надає запалу грі. Дивитись трансляцію саме так – весело: і посперечатися завжди встигнете, і посумувати, а також порадіти. Цей варіант найбільше до вподоби молоді. Та 7% надають особливу перевагу футболу з друзями в барах.

Найчастіше молоді українці діляться емоціями, коли їхня команда здобула важливу перемогу – це 32% голосів. Старше покоління мовчазніше. 33% опитувачів взагалі не виказують емоцій. Але на контрасті є в нас “постійники”, котрі завжди шерять футбол – це 19%. Є також частина “інстаграмників”, “фейсбучників” – коли ця аудиторія присутня на матчі, то випливає футбольний контент в 11% випадків. Група, котра іноді оживає з футболом та постить в соцмережі свої емоції, становить 6%.

Отже, ми дочекалися дійсно великого футбольного свята, яким тепер живе вся країна. Тож підтримуємо збірну України з офіційним партнером Parimatch!

Повідомте нам, якщо ви помітили проблему
ПОВІДОМИТИ ПРО ПРОБЛЕМУ

Дякуємо! Ваше повідомлення було відправлено.

Вибачте, виникла помилка сервера!

Читайте також